۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۲۱

امام جمعه اصلاندوز:

مسئولان پیگیر ابعاد حقوقی شهادت حاج قاسم سلیمانی باشند

مسئولان پیگیر ابعاد حقوقی شهادت حاج قاسم سلیمانی باشند

اردبیل- امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: موشک باران پایگاه نظامی آمریکایی‌ها در عین الاسد برای خون خواهی شهید حاج قاسم سلیمانی کافی نیست و مسئولان باید پیگیر ابعاد حقوقی شهادت حاج قاسم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: موشک باران پایگاه نظامی آمریکایی‌ها در عین الاسد به هیچ عنوان برای خون خواهی و انتقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کافی نیست و مسئولان ما همچنان پیگیر مسائل و ابعاد حقوقی شهادت حاج قاسم سلیمانی از طریق مجاری قانونی و بین المللی هستند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی و انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دشمنی خود را علیه این نظام مقدس آغاز کرده‌اند و همواره برای اجرای نقشه‌های شوم خود تلاش می‌کنند اما ملت بزرگ ایران همواره در برابر مستکبران جهان ایستادگی کرده است و امروز ایران اسلامی در سطح جهان مقتدرانه حرکت می‌کند.

خطیب جمعه اصلاندوز با گرامیداشت روز حجاب و عفاف، گفت: گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان تمامی شهروندان هر جامعه‌ای موجب ارتقا سطح امنیت عمومی، سلامت رفتاری، آرامش و اخلاق انسانی می‌شود که آثار فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه مردم انقلابی و شهیدپرور منطقه اصلاندوز در تشییع شهید گمنام حماسه‌ای بزرگ آفریدند، اظهار کرد: روز گذشته مردم ولایتمدار، غیور و انقلابی سطح شهرستان مرزی اصلاندوز مغان به ویژه عشایر همیشه در صحنه در مراسم‌های تشییع، تدفین و خاکسپاری شهید گمنام در پادگان آموزش مرزبانی شهید مدنی ناجا شهرستان اصلاندوز حضور گسترده و عظیم خود را به نمایش گذاشتند که قابل تقدیر و قدردانی است.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با قدردانی از تلاش دست اندرکاران مراسم تشییع شهید گمنام در شهرستان اصلاندوز افزود: همچنین از تمامی دست‌اندرکاران و زحمتکشان این مراسم‌ها تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان اصلاندوز اعم از فرماندهی پادگان آموزش مرزبانی شهید مدنی ناجا، سپاه ناحیه عشایری استان، رسانه‌ها و خبرنگاران، فرمانداری، بخشداری‌های بران و مرکزی، جامعه روحانیت به ویژه روحانی بخش بران، شهرداری اصلاندوز، هیأت‌های مذهبی منطقه، خانواده‌های شهدا و ایثارگران که بابت تلاش در راستای برگزاری و اجرای هرچه باشکوه مراسم بدرقه این شهید بزرگوار تلاش بسیاری انجام دادند قدردانی می‌کنیم.

حجت الاسلام اسدزاده فلسفه خلقت انسان عبادت است و همچنین در محضر الهی عامل برتری انسان‌ها و بندگان الهی تقوا است که باید در تمامی جلوه‌های زندگی رعایت شود و در این صورت زندگی الهی و جاودانه خواهند داشت.

وی با اشاره به اثرات دروغگویی در زندگی و جامعه افزود: سر منشأ بسیاری از گناهان دروغ است و مطابق بسیاری از آیات، روایات و احادیث کلید بسیاری از گناهان دروغ‌گویی است که باید از آن دوری کرد و امروز نیز این گناه بزرگ را در سطح جامعه مشاهده می‌کنیم که بیشتر مشکلات و مسائلی که با آن رو به رو هستیم هم ریشه در این گناه بزرگ دارد.

خطیب جمعه اصلاندوز در ادامه تصریح کرد: در هفته‌های گذشته در ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و همچنین دومین سالروز شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان اصلاندوز نیز برنامه‌ها و مراسم‌ها بسیار ارزشمندی برگزار شد که قدردانی می‌کنیم.

وی با تاکید بر دیدار اخیر جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و خانواده شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با مقام معظم رهبری تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بر آزادی بیان تاکید می‌کنند اما در بحث سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجازه نمی‌دهند در عرصه رسانه محتواهای مربوط به شهید سلیمانی سید الشهدای جبهه مقاومت به صورت گسترده منتشر شود که این اقدام خصمانه آن‌ها هم در برابر مقاومت ملت بصیر ایران نتیجه‌ای نخواهند گرفت. وی بیان کرد:

کد خبر 5394137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha